Thursday, June 09, 2005

Toute une surprise! | What a surprise!

Aujourd'hui (bien comprendre aujourd'hui en fonction de l'heure!!) mes amis m'ont fait une surprise incroyable! Sur le coup de minuit, le 9 juin, Aparajita, Ramali et Emre ont surgis de nulle part pour me souhaiter un joyeux anniversaire et partager un gâteau de fête! J'étais vraiment content, parce que mes journées sont plutôt éprouvantes récemment... En plus, hier, j'ai reçu une lettre de souhait d'une amie, Asuka, qui est au Japon.

Ça m'a rappelé cette vieille vérité de la palice: c'est quand on en a le plus besoin que les amis apparaissent et nous remontent le moral! Merci beaucoup à vous! Je suis vraiment chanceux!

---------------------

Today (literally, today taking into account the time...) my friends made me a wonderful suprise. When midnight turned out on June 9th, Aparajita, Ramali and Emre came out from nowhere to wish me happy birthday and to share a birthday cake! I was sooo happy about that, even more since my days are quite demanding recently. I did need to see friends and they were there! Moreover, I received yesterday a lovely card from Asuka, my friend who came back to Japan last January!

This episode reminds me an universal truth: it is when you need it the most that friends appear and cheer you up! Thank you very much! I am very lucky!

No comments: